0

Shopping Bag

You have item(s) in your Shopping Bag
 0

Wishlist Bag

You have 0 item in your Wishlist Bag

Contact Us

After-sales Support:


 

För frågor angående Orderstatus och annat support efter försäljning, logga in Mina beställningar och klicka på den order du behöver hjälp med. Från den detaljerade ordersidan kan du enkelt granska orderuppgifter, spåra orderförloppet.

Om du har några frågor eller klagomål om de föremål du har fått, kontakta oss.

Alla efterfrågningar hanteras noggrant. Vi kommer att svara så snart vi får resultatet, var snäll och tålamod. Ingen förfrågan lämnas obesvarad.

Du kan skicka ett klagomål enligt stegen, vårt team tar hand om det inom en arbetsdag. Vänligen kolla ditt konto regelbundet för att få den senaste uppdateringen, du kommer att bli underrättad via E-post samtidigt. Vi svarar vanligtvis på alla förfrågningar inom en arbetsdag.

 

Stöd före försäljning:


 

För några frågor innan du beställer, vänligen besök vårt Hjälpcenter. Hjälpcentret ger svar på vanliga frågor. Dessutom har vi vänliga servicerepresentanter redo att hjälpa dig. Vi strävar efter att ge dig utmärkt kundservice, och vi kommer göra så mycket vi kan för att förbättra din shoppingupplevelse. Om du har några frågor, kommentarer eller råd, tveka inte att kontakta oss.

 


 

Skicka in din förfrågan

* Obligatoriska fält

Vänligen skicka inte några returprodukter till adresserna nedan, retur som skickas till dessa adresser kan inte behandlas. Om du behöver returnera en produkt, vänligen kontakta kundservice genom att skicka en förfrågan.

Email: [email protected]

Kontor: Sinocommerce Limited, Kontor 26, Verdala Business Center, LM Complex, Nivå 2, Triq il-Birrerija, Mriehel, Birkirkara, Malta (Detta är inte returadressen.)